گرامی داشت هفته بسیج در شرکت تماد

 

گرامی داشت هفته بسیج در شرکت تماد

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت تماد، دکتر ملاولی فرمانده حوزه 3 شهید حیدر شاهی کرج و هیئت همراه به مناسبت هفته بسیج، پنج شنبه 25 آبان ماه در شرکت تماد حضور یافته و نشستی را با حضور مدیر عامل و شورای پایگاه بسیج شهید حسینی تماد داشتند.

????دکتر میرزایی مدیر عامل شرکت تماد، ضمن خیر مقدم با برشمردن شاخص ها و ویژگی های بسیج، به تفسیر یک «بسیجی خوب» پرداخته و یک کارگر نمونه عرصه تولید را به عنوان ایثارگر خط مقدم تولید دانسته و بر نقش و کارکرد بسیجی خوب در پیشبرد اهداف انقلابی تاکید کردند.

????مدیر عامل شرکت تماد، اخلاص در عمل و توکل در امور، بصیرت سیاسی و فرهنگی، تواضع و فروتنی، حسن خلق، مسئولیت پذیری، ایثار و گذشت، نظم و انضباط، تلاش و همت مضاعف، امید بخشی، پویایی و نشاط اجتماعی، خلاقیت، شجاعت و داشتن روحیه کار گروهی را از جمله ویژگی های یک بسیجی خوب در فضای کار و تولید معرفی کردند.

???? در ادامه دکتر ملاولی، فرمانده حوزه 3 شهید حیدرشاهی بر پاسداشت یاد و خاطر شهداء و گرامی داشت پایمردی های هشت سال دفاع مقدس تاکید داشته و حضور امروز مدافعان در سنگر سلامت و امنیت جامعه را نمونه ای بارز از ایثار و جهاد ملی دانسته و شهادت در این مسیر را ادامه خط شهدای دفاع مقدس و ترویج و گسترش آرمان های انقلابی عنوان نمودند. ایشان با معرفی ظرفیت های حوزه 3 شهید حیدر شاهی جهت هر گونه همکاری در موضوعات و برنامه های مرتبط با بسیج و حوزه فرهنگی شرکت تماد اعلام آمادگی نمودند.

????در این نشست سعید نوشی فرد، فرمانده پایگاه بسیج شهید حسینی تماد، گزارشی را از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی تا پایان سال جاری این پایگاه ارائه نمودند.

Instagram.com/temad.co
www.linkedin.com/company/temad-co
www.temad.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست