حضور تماد در نمایشگاه مغرب فارما

حضور تماد در نمایشگاه مغرب فارما

? شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO)، با هدف گشایش بازارهای جدید و توسعه صادرات به ویژه در بخش محصولات API در نمایشگاه مغرب فارما 2023 که در شهر الجزیره پایتخت کشور الجزایر از تاریخ 18 لغایت 20 بهمن ماه 1401 (7 تا 9 فوریه 2023) برپا شده است، حضور یافت.

? دکتر میرزائی مدیر عامل شرکت تماد با حضور در این نمایشگاه با معرفی توانمندی های علمی، فنی و تولیدی در بازدید و نشست های این نمایشگاه؛ بر صادرات API ، انتقال اطلاعات و دانش فنی، صادرات محصول نهایی Finished و همکاری جهت توسعه زیرساختی شرکت های مقصد، همچنین کشور الجزایر به عنوان کریدور جهت توسعه صادرات تماد به کشور های قاره افریقا، به عنوان اهم موارد قابل همکاری، گفتگو خواهد کرد.

? در این نمایشگاه علاوه بر شرکت تماد، شرکت های تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو و شیمی دارویی داروپخش از گروه دارویی تیپیکو نیز حضور دارند و یکی از برنامه های جنبی آنان دیدار با تیم اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور الجزایر می باشد.

? گفتنی است کشور الجزایر بزرگترین کشور قاره آفریقا است که در شمال غربی این قاره واقع شده و دین رسمی آن اسلام و مذهبشان تسنن است، حدود 44 میلیون نفر جمعیت و حدود 2 میلیون و 381 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و یکی از کشورهای پیشرو در صنعت دارویی قاره افریقا محسوب می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست