بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت تماد

کارگران خط مقدم رشد تولید

– به گزارش روابط عمومی شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد)، پنج شنبه 24 فروردین ماه، دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مجموعه‌های تولیدی و دیدار با کارگران با همراهی جمعی از مدیران و معاونین وزارتخانه، دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز، مهندس ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا و دکتر منصور نکویی نیا مدیر عامل هلدینگ دارویی تی پی کو از شرکت تماد به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شستا بازدید کردند.

– دکتر میرزایی مدیر عامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت تماد، این بازدید را همراهی کرده و دستاوردها، توانمندی ها، ظرفیت های علمی، فنی، تولیدی، تحقیقاتی و صادراتی این شرکت را در حین بازدید معرفی و در ادامه برنامه، نشستی نیز انجام شد. در این نشست دکتر میرزایی ضمن خیر مقدم گزارشی را نیز از دستاوردها و اقدامات اخیر شرکت تماد ارائه دادند.

– دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به اهمیت و حساسیت مقطع کنونی در جهت رشد و رونق تولید به عنوان پیش نیاز مهار تورم در سال جاری تاکید کردند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقش صنعت دارویی در نظام سلامت کشور پرداخته و تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارتقاء کیفیت، بهره وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی را از مهم ترین برنامه ها و اولویت های سال جاری عنوان کردند. دکتر مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تماد را بسیار امیدوار کننده دانستند و با ظرفیت های موجود، این شرکت می تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی نماید.

– دکتر مرتضوی دیدار صمیمانه ای را نیز با کارگران به عنوان پرچمداران و خط مقدم رشد تولید در شرکت تماد داشت و ضیافت افطار را در جمع آن ها سپری کرد و به نکات و دغدغه های حوزه کارگری نیز پاسخ داد. همچنین در ادامه افزودند در سال جاری حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست