اهداء خون، پاسداشت فرهنگ نوعدوستی

اهداء خون، پاسداشت فرهنگ نوعدوستی

???? شرکت تماد؛ بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور و یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO) شنبه 20 اسفند ماه میزبان سازمان انتقال خون بود تا در یک حرکت ارزشمند و انسان دوستانه، کارکنانی که قصد اهداء خون را دارند، بتوانند این موهبت الهی را به نیازمندان اهداء کنند.
???? این در حالی است که مدیرکل انتقال خون استان تهران در هفته پیش اعلام کرد که در یک ماه پایانی سال با کاهش میزان اهدای خون و کاهش سطح ذخایر خون مواجه هستیم و در حال حاضر در استان تهران سطح ذخیره خون به یک هفته رسیده است.
???? اهدای خون هیچ تأثیری در تضعیف سیستم ایمنی بدن ندارد و موجب جایگزینی گلبول‌های جدید شده و به تحریک سیستم ایمنی و تقویت آن کمک شایانی می‌کند. اهدای خون با توجه به تعدد سوانح و حجم بیماران خاص نظیر تالاسمی، هموفیلی و سرطانی ضرورت دو چندان دارد و یکی از شاخص‌های ارزشمند در تقویت حس نوعدوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی است.
???? گفتنی است اهداء خون در شرکت تماد با توجه به سابقه و استقبال از آن، به یک سنت تبدیل شده و این دومین بار در سال جاری است که اهداء خون به دعوت و هماهنگی واحد ایمنی و بهداشت صنعتی انجام می شود.

چو عضوی به ‌درد آورَد روزگار –  دگر عضوها را نمانَد قرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست