چند خبر خوب از وصول مواد اولیه

چند خبر خوب از وصول مواد اولیه

? به گزارش روابط عمومی شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد)، تامین برخی از مواد اولیه مورد نیاز، وصول و در مدار تولید قرار گرفته است.
? دکتر میرزائی سرپرست شرکت تماد با توضیح جزئیاتی از برنامه ریزی جهت تامین مواد افزود: متفورمین پودر پس از گذشت 2 سال عدم وصول و پیگیری های مکرر از سوی معاونت بازرگانی دریافت و در چرخه تولید قرار گرفت. این مقدار متفورمین پودر، به میزان کل نیاز کشور در سال 1402 می باشد. متفورمین یک داروی ضد دیابت از دسته داروهای بی گوانیدی می باشد که با کاهش قند خون، بیماری دیابت نوع دوم را می تواند کنترل کند. همچنین در افراد دارای اضافه وزن که مستعد ابتلا به دیابت می باشند، می تواند احتمال ابتلا را کاهش دهد.
? لنسوپرازول پودر از دسته داروهای گوارشی نیز پس از 10 ماه وقفه دریافت شد و برای تولید پلت این محصول در مدار قرار گرفت. همچنین محموله ای سنگین پاراآمینوفنل (PAP) که حد واسط (Intermediate) داروی پر مصرف استامینوفن است، در گمرک جمهوری اسلامی ایران و در مرحله ترخیص می باشد.
? میرزائی افزود: همچنین برنامه ریزی مناسبی جهت تامین مواد مورد نیاز شش ماهه اول سال 1402 صورت گرفته و طبق زمانبندی پیش بینی شده وصول و در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu
Customers' voices (صدای مشتری)
ارسال WhatsApp