تماد گواهینامه های GMP گرفت

تماد گواهینامه های GMP گرفت

???? شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO)، در بهمن ماه سال جاری میزبان بازرسی کارشناسان سازمان غذا و دارو بود و موفق به دریافت 6 گواهینامه GMP در سایت البرز به مدت 2 سال برای خطوط تولید تماد یک (4 خط)، پلت و LVHV شد.
???? مجموعه ای از اقدامات جهت دستیابی به این دستاورد موثر بوده است که می توان به بازسازی کامل خطوط تولید سایت تماد یک به مساحت 850 متر مربع، ساخت خط تولید LVHV به مساحت 181 متر مربع، انجام اصلاحات مربوط به اتاق تمیز خط تولید پلت و بازسازی کامل آزمایشگاه فیزیکوشیمیایی به مساحت 400 مترمربع و آزمایشگاه میکروبی به مساحت 100 متر مربع اشاره کرد.
???? همچنین انجام Qualification/Validation کامل فرایند ها، دستگاه ها و سیستم های خطوط مختلف تولیدی با تکیه بر دانش موجود در شرکت تماد و نیز بازنگری کامل روش های اجرایی و دستورالعمل های کلیه واحد ها از جمله اقدامات موثر در دریافت گواهینامه های GMP بوده است.
???? گفتنی است شرکت تماد دارای سایت مشهد نیز می باشد که محصولات خود را در حوزه API دامی و انسانی، API تزریقی غیر استریل و نیمه ساخته (Semi Finished) تولید می نماید و در حال حاضر دارای 11 خط تولید است که تعداد 10 خط تولید آن دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو است. این کارخانه ظرفیت تولید بیش از 3400 تن مواد موثره را در سال دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست