تماد در جشنواره مسئولیت های اجتماعی جایزه گرفت

تماد در جشنواره مسئولیت های اجتماعی جایزه گرفت

? شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO)، در اولین جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی (CSR) موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه رتبه برتر در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی استان البرز گردید.
? این جشنواره به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و با حضور مسئولان و مشارکت صنعتگران و تولید کنندگان، کارآفرینان، فعالان بخش های دولتی و خصوصی و تشکل ها و پیشکسوتان اجتماعی کشور در تاریخ 26 بهمن ماه 1401 در سالن همایش های میلاد شهرداری البرز برگزار شد.
? در این جشنواره اقدامات زیست محیطی، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت صنعتی، ارتقاء کیفی محصولات و رعایت الزامات GMP، تولید محصولات درمانی اعتیاد، اقدامات حمایتی سرمایه انسانی و مشارکت در امور اجتماعی، خیریه و عام المنفعه و… مورد ارزیابی قرار گرفته است.
? گفتنی است شرکت تماد دارای گواهینامه صنعت سبز از سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است که دارای بخش های پالایش و بازیافت فعال و مجهز به برج تقطیر، فناوریZLD ، کوره زباله سوز، تصفیه خانه صنعتی و مدیریت پسماند می باشد و برنامه ها و پروژ هایی را در توسعه زیر ساختی زیست محیطی و توسعه فضای سبز در دستور کار خود دارد.

تماد، مسئولیت پذیر در نظام سلامت کشور

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.

Menu
Customers' voices (صدای مشتری)
ارسال WhatsApp